Friday, April 30, 2010

GELAGAT ARI....


haiii...hari ni midah nak cite pasal anak midah si ari ni...2 hari lepas masa midah tidorkan sikecil midah faiz kat dalam bilik ari main sendirian kt ruang tamu....kat dalam umah x ler risau...pas adik dia tidor midah keluar ler k ruang tamu..senyap jer cari ari ..mane le budak ni...risau gak panggil2..ari...ari..senyap x menjawap...risau gak ..sekali tu midah ternampak ler kepala dia...rupa2nya dia main kat dlm tempayan....
midah risau jer tempayan tu pecah..sbb umur tempayan tu ngan hubby midah tua lagi tempayan tu......ari2 banyak2 tempat kat dlm tempayan tu ari main...heheheheeee......

3 comments:

Cik SHiN~JU said...

Salam Kak Midah...
Besarnya tempayan naga tu...
payah nk jumpa skrg...
Tggi value tu...
umah sya ade satu tp kecik sikit kot...

Dunia Ku said...

oh..ya k?mmg pon...sayang sngt takut jer pecah...

ch@ said...

hahaha...comel je dia duk dlm tu...tapi tempayan air kat kampung² lagi besar dan dalam kan kak??? mana nak cari tempayan mcm tu lagi?

Related Posts with Thumbnails