Thursday, November 11, 2010

RASA SIKIT KECEWA.........BENDA DAH JADI

salam semua .......hari ni hati ku sungguh berdebar2 macam pengantin baru lak ..tangan sejuk jantung mak aii.tuhan jer yg tahu....kenapa ,why n macam2 lg rasa....
hari ni 11,11,10 keputusan UPSR keluar...kalau mak2 dh rasa camtu apa lg yg menduduki peperiksaan tentu lg berdebar2kan tp ank midah slam ber dekkkkkk jer...
masa keputusan ank midah diumumkan midah x dpt nk temankan, cian dia berdebar2 sorg2...midah kene teman abg g hospital......kt spital tuhan jer yg tahu cam ner rasanya, semua buat x kene...abg kata sabar insyaallah daus ok....

bila sampai sekolah semua ibu bapa dh balik alahaii.....sekali lg keciannya ank aku...mesti dia cari...,kawan2 dia kata daus kt bilik komputer aunty.....,bila dh jumpa ...muka dia ada rasa kecewa...sedih...midah tanya cam ner daus....?dpt 3A 2B jer mama....,x per ar daus dh cuba yg terbaik...itu yang didalam kepala tp bila keluar dari mulut lain pulak .....sikit mama der rasa kecewa...n terkilan...pas tu bila dh ok mama mula pujuk daus pas ni perjalanan daus jauh lg berusahalah lg utk PMR lak....daus mmg ank yg sensitif..per lg mata pon mulalah berair.....
tahniah wat ank midah IHQRAM FIRDAWS...moga daus akan lebih berusaha utk masa akan dtg
tahniah juga wat ank sedara midah syahmi..4A 1B..wat ain@angah dpt 5A....


P/S:utk ingatan semua ank -ank mama klu dh nk ujian tu selalu ler main game ya...sbb dh pandai....


3 comments:

Lonely Gurl said...

hehe..oklah tu ihqram..truskn berusaha!!

Dunia Ku said...

okesss.......ni baru permulaan perjalanan masih jauh..

aNIe said...

Takpelah Midah... insyaallah dia akan berjaya di lain kali...tu pun dah kira okay dah...

Related Posts with Thumbnails